Jobb 4

Godmorgon!
Ska snart pysa mig ner till jobbet och sova lite, haha! Nej men ärligt fan, Man kan väl inte gå runt och kallade för jobb när de är slaveri... När en handledare går förbi så piskar han mig med sin piska bara för att jag är utlänning är de,,,, hahaha no, no I'm juts kiding.

Igår så sov jag bort hela dagen och de var så jävla skönt! Kände att jag verkligen behövde vila. Det var hur skön väder som helst med jag hoppas att det blir lika fin väder idag och imorgon, så att man kan ta sig en sväng med cykeln lite senare. UNDERBART!

Innan jag drar,,, Lyssna på den här låten med Beyonce, I fucking love this girl! hon har allt en kvinna ska ha + lite till, WOW!!
Cha cha!
I think I'm in love with my radio, because it never lets me down....
Beyonce - Radio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0